Budite u toku i prijavite se na naš newsletter

časopis Turizam info

Helsinki - dizajnom u turizam

Autor: Turizam Info   |    Datum: 25.10.2012   |    Vrijeme: 17:06   |    Kategorija: Događaji
Kad se grad istinski posveti dizajnu kao dio svjetskog projekta WORLD CAPITAL OF DESIGN, onda u slučaju Helsinkija to donosi rekordne rezultate

Ove godine Helsinki bilježi najbolje turističke rezultate u posljednjih desetak godina. Povećani broj dolazaka i noćenja, i što je najvažnije, povećana turistička potrošnja od 3,5% za prvih pet mjeseci, rezultat su činjenice što je Helsinki odabran za Prijestolnicu svjetskoga dizajna za 2012. godinu. Projekt je to kojega je pokrenulo udruženje ICSID (International Council of Societes of Industrial Design) prije četiri godine.

Novi, proljetni broj časopisa Turizam info

Autor: Turizam Info   |    Datum: 04.04.2012   |    Vrijeme: 09:18   |    Kategorija: Novosti
Turizam, gastronomija, putovanja. Od priče kako je Malvazija Istarska postala vino svjetskog ranga, preko najboljih pet bike vikenda do Tito turizma

Sve što čini turizam, novosti i informacije, priče koje vraćaju osmjeh na lice, i daju neku novu dimenziju poznatim stvarima. Proljeće pred nama biti će vrlo živo događanjima, pa smo se u novom broju potrudili pronaći što se može vidjeti u Istri, na Kvarneru i na kraju kako Austrija obilježava godinu Klimta. S obzirom da ćemo ubuduće morati sve više računa voditi o energiji, donosimo i priču o tome kako Švicarci grade eko održive objekte i to na više 2.800 metara visine.

Uniforma ili odjeća koja govori

Autor: Turizam Info   |    Datum: 15.02.2012   |    Vrijeme: 08:58   |    Kategorija: Događaji
Konobari hotela Savoy u Londonu 1920 g., pumparice kao ženski bunt iz kojih se razvila uniforma konobarice i za kraj... borosane obuća koje je obilježila radni vijek mnogih žena u turizmu
Jeste li se zapitali zašto kuhar nosi sako s duplim kopčanjem i smiješnu visoku kapu? Ili, što reći o liftboyu, s kapicom nalik na zgužvanu limenku?

Kroz vrijeme, te su se odore, uniforme, ili radna odjeća, ma kako ih zvali, mijenjali na isti način na koji su se mijenjala zanimanja ljudi koji su ih nosili. Neka su se od zanimanja u našem fokusu do danas razvila u zanimanja u turizmu, no valja se podsjetiti da su na put do današnje slave krenula iz domova kraljeva, plemića, vlastele.