fbpx
Turizam info

Novi, proljetni broj časopisa za poduzetnike u turizmu i one koji to žele postati

Ususret sezoni donosimo malo inspiracije prije nego što stignu prvi gosti. Tu su trendovi marketinga, najave događanja, preporuke i jedan novi pogled na carpaccio. Izdvojili smo ronjenje kao potencijal za cjelogodišnji turizam, te glamping kao tržišnu nišu za neke nove goste

NARUČI PRETPLATU


Tema broja: Glamping

Gosti koji odabiru glamping su više platežne moći, visoko obrazovani, prate tehnologije i trendove, željni su novih iskustava i doticaja s prirodom, a pritom se ne žele odreći udobnosti i komoditeta.

Koliko je glamping na svjetskoj razini popularan, možda će najbolje ilustrirati činjenica da je to riječ koja se iz godine u godinu na Googleu sve više pretražuje. Što je zapravo glamping, kako osmisliti ponudu i kako se izdvojiti od konkurencije, gdje se oglašavati i kako prodavati kapacitete pokazali smo kroz primjer osam glamping kampova u Hrvatskoj i regiji. Svi ti kampovi su različiti, pa vjerujemo da će svatko tko razmišlja o glampingu pronaći zrno inspiracije i neku novu ideju.


Obnova hotela Bohinj

Ovo je u Europi jedan od najhvaljenijih projekata kada se radi o renoviranju hotela, u kojem je nekadašnji hotel Kompas dobio kompletno novo lice.

Projekt je specifičan zbog činjenice da su korištena inovativna tehnološka rješenja, uz snažan naglasak na održivost i ekologiju, dok je u unutrašnjem uređenju sve autohtono i podređeno tradiciji okruženja.


Proljetno čišćenje prodajnih portala

Kao što svoje objekte pripremate za sezonu, tako bi i vaši prodajni kanali trebali proći jednu detaljnu “generalku”. Sada je najbolje vrijeme da analizirate učinkovitost pojedinih platformi s kojima surađujete, usporedite efekte i rezultate koje ostvarujete, eliminirate one sa slabijim učinkom i okrenite se nekim novima.

U novom broju pronađite kratki pregled specijaliziranih portala, koji su najvećim dijelom namijenjeni vilama i kućama za odmor.


Carpaccio – klasik talijanske kuhinje

Jeste li znali da je nastao sasvim slučajno u Veneciji, i da ime nosi prema srednjevjekovnom slikaru? No, važnija od povijesnih zanimljivosti je činjenica da je carpaccio danas u ponudi velikog broja restorana, bilo da se radi o osnovnom receptu ili nekoj zanimljivoj inačici.

Svoje viđenje ovog modernog klasika s nama su podijelili Ana Morgan iz konobe Morgan u Brtonigli i Ante Božikov iz restorana Opat na Kornatima, sa svim onim detaljima i posebnostima kako pristupiti pripremi ovog jela.


Ronioci hvale more, ali ne drže se kraja

Ako razmišljate kako produžiti sezonu, možda odgovor leži u ponudi za ronioce. Donosimo priču o razvoju ronjenja, koje sadržaje ronioci očekuju i kakav je profil gosta ronioca.

Kroz primjer hotela Premantura iz Pule saznajte kako su iskoristili potencijale okruženja i osmislili ponudu za ronioce, a tu je i sve ono što bi jednom turističkom djelatniku moglo biti od koristi: najpoznatije lokacije za ronjenje na Jadranu, najvažniji sajmovi za prezentaciju ponude, inozemne ronilačke udruge s kojima valja surađivati, najatraktivnije olupine na kojima se može roniti, ronilački propisi i popis barkomora.

… sve ovo i još puno toga pronađite u proljetnom broju časopisa Turizam info!

NARUČI PRETPLATU


Par isječaka iz novog broja pogledajte u galeriji.


Časopis možete pronaći i na prodajnim mjestima