
Tema broja: Glamping
Gosti koji odabiru glamping su više platežne moći, visoko obrazovani, prate tehnologije i trendove, željni su novih iskustava i doticaja s prirodom, a pritom se ne žele odreći udobnosti i komoditeta.
Koliko je glamping na svjetskoj razini popularan, možda će najbolje ilustrirati činjenica da je to riječ koja se iz godine u godinu na Googleu sve više pretražuje. Što je zapravo glamping, kako osmisliti ponudu i kako se izdvojiti od konkurencije, gdje se oglašavati i kako prodavati kapacitete pokazali smo kroz primjer osam glamping kampova u Hrvatskoj i regiji. Svi ti kampovi su različiti, pa vjerujemo da će svatko tko razmišlja o glampingu pronaći zrno inspiracije i neku novu ideju.

Obnova hotela Bohinj
Ovo je u Europi jedan od najhvaljenijih projekata kada se radi o renoviranju hotela, u kojem je nekadašnji hotel Kompas dobio kompletno novo lice.
Projekt je specifičan zbog činjenice da su korištena inovativna tehnološka rješenja, uz snažan naglasak na održivost i ekologiju, dok je u unutrašnjem uređenju sve autohtono i podređeno tradiciji okruženja.

Proljetno čišćenje prodajnih portala
Kao što svoje objekte pripremate za sezonu, tako bi i vaši prodajni kanali trebali proći jednu detaljnu “generalku”. Sada je najbolje vrijeme da analizirate učinkovitost pojedinih platformi s kojima surađujete, usporedite efekte i rezultate koje ostvarujete, eliminirate one sa slabijim učinkom i okrenite se nekim novima.
U novom broju pronađite kratki pregled specijaliziranih portala, koji su najvećim dijelom namijenjeni vilama i kućama za odmor.

Carpaccio – klasik talijanske kuhinje
Jeste li znali da je nastao sasvim slučajno u Veneciji, i da ime nosi prema srednjevjekovnom slikaru? No, važnija od povijesnih zanimljivosti je činjenica da je carpaccio danas u ponudi velikog broja restorana, bilo da se radi o osnovnom receptu ili nekoj zanimljivoj inačici.
Svoje viđenje ovog modernog klasika s nama su podijelili Ana Morgan iz konobe Morgan u Brtonigli i Ante Božikov iz restorana Opat na Kornatima, sa svim onim detaljima i posebnostima kako pristupiti pripremi ovog jela.

Ronioci hvale more, ali ne drže se kraja
Ako razmišljate kako produžiti sezonu, možda odgovor leži u ponudi za ronioce. Donosimo priču o razvoju ronjenja, koje sadržaje ronioci očekuju i kakav je profil gosta ronioca.
Kroz primjer hotela Premantura iz Pule saznajte kako su iskoristili potencijale okruženja i osmislili ponudu za ronioce, a tu je i sve ono što bi jednom turističkom djelatniku moglo biti od koristi: najpoznatije lokacije za ronjenje na Jadranu, najvažniji sajmovi za prezentaciju ponude, inozemne ronilačke udruge s kojima valja surađivati, najatraktivnije olupine na kojima se može roniti, ronilački propisi i popis barkomora.
… sve ovo i još puno toga pronađite u proljetnom broju časopisa Turizam info!
Par isječaka iz novog broja pogledajte u galeriji.
Časopis možete pronaći i na prodajnim mjestima


