S ovim preuzimanjem Adriagate osnažuje poziciju najveće domaće tvrtke za rezervacije i upravljanje kratkoročnim najmom apartmana, kuća i vila, priopćili su iz tvrtke, te navode i kako će udruživanje smještajnih kapaciteta i B2B prodajnih kanala rezultirati povećanjem popunjenosti i zadovoljstva iznajmljivača vođeni Adriagate informatičkim in-house rješenjima.
Adriagate osnovan 2001. godine, u vlasništvu je osnivača Igora Popovića i Tonija Blaškovića te posluje sa sjedištem u Splitu u sklopu osam ureda diljem jadranske obale i broji 90 djelatnika. U 2025. godini strateški je cilj ostvariti dolaske 200.000 gostiju, dok će ukupna vrijednost prodanih rezervacija s ovim udruživanjem i potencijalom rasta dosegnuti 45 milijuna eura.
Turistički trendovi u 2024.
Što se tiče trendova za nadolazeću ljetnu sezonu, tvrtka navodi da se do lipnja bilježi kumulativni rast od 20 posto u odnosu na prošlu godinu, kao rezultat uspješne pripreme sezone i suradnje s iznajmljivačima. Dolasci u svibnju su nadmašili očekivanja, najave za kolovoz i rujan su isto izvrsne ali najmanji prodajni rastovi se bilježe u lipnju i srpnju za koje mjesece se očekuju last minute popusti. Udio s njemačkog tržišta se ovu godinu smanjio te ne bilježi značajan ukupan rast na što je moguće da utječe u nekoj mjeri Europsko prvenstvo, dok najveći udio rasta je prisutan u dolascima s poljskog tržišta, piše tportal.
‘Najveći izazov za iznajmljivače predstavlja formiranje cijena zbog činjenice da svake godine ima sve više kuća i apartmana za najam. Cijene treba čim prije definirati i otvoriti kalendare za već iduću sezonu radi što bolje vidljivosti na prodajnim kanalima’, zaključuju iz tvrtke.