Riječ je o aktivnostima i programu putem kojih HTZ provodi marketinške suradnje i aktivnosti s organizatorima najznačajnijih događanja kulturnog, zabavnog, sportskog i drugog sadržaja, a koja doprinose turističkoj promociji i vidljivosti naše zemlje na globalnoj razini.
Glavni predmet poziva jest suradnja kroz promociju događanja u svim fazama provedbe projekta, uz osiguravanje vidljivosti nacionalnog turističkog brenda i komunikacijskih poruka HTZ-a te produkciju različitih foto/video materijala.
Mogući partneri, odnosno prijavitelji, su organizatori top događanja u Hrvatskoj koji ispunjavaju osnovne uvjete navedene u natječaju, poput toga da događanja moraju predstavljati motiv dolaska; s tim da će prednost imati događanja izvan glavne turističke sezone, zatim da značajno pridonose promociji nacionalnog turističkog brenda i pozitivnom imidžu Hrvatske, da svojim održavanjem i aktivnostima pozitivno utječu na razvoj destinacije te na povećanje turističkog prometa i potrošnje, da svojim popratnim programom kvalitetno prezentiraju turističku ponudu destinacije i potiču posjetitelje na dodatnu turističku potrošnju.
Posebno imenovano povjerenstvo vrednovat će sve pristigle prijave i prijedloge, a odluku o izboru partnera donijet će Turističko vijeće HTZ-a.
Javni poziv pogledajte OVDJE.