fbpx
Turizam info

HTZ traži novi slogan i vizualni identitet hrvatskog turizma

Hrvatska turistička zajednica objavila je Natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta – Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, koji će se provoditi u dvije faze postupka. 

Prva faza uključuje predselekcijski postupak koji se odnosi na dostavu dokumentacije kojom se dokazuje sposobnost potencijalnih ponuditelja, dok se druga faza odnosi na dostavu ponuda odabranih ponuditelja. Usklopu natječaja predviđena su i dva projektna zadatka, odnosno izrada krovnog komunikacijskog koncepta za koji će biti odabrano do najviše pet ponuditelja te izrada vizualnog identiteta za koji će biti odabrano najviše do 10 ponuditelja. 

Riječ je o natječaju koji će definirati ključne promotivne i komunikacijske odrednice hrvatskog turizma, odnosno koji će biti nositelj realizacije nove vizije Hrvatske kao turističke destinacije definirane novim Strateškim marketinškim i operativnim planom hrvatskog turizma. Kako navode u HTZ-u, putem ovog natječaja žele dobiti novi, svježi i kreativan pristup koji će zadržati pozornost, zaintrigirati, stimulirati um i izazvati emocije kod ciljane publike. Krovni komunikacijski koncept mora biti jedinstven, ali jednostavan i lako razumljiv, a u njegovu središtu treba biti koncept ljepote obzirom da provedena istraživanja potvrđuju kako je to jedna od ključnih prednosti i jedan od najvažnijih motiva turističkih putovanja u Hrvatsku.

Iako natječaj uključuje dva odvojena projektna zadataka, odnosno izradu krovnog komunikacijskog koncepta koji uključuje brend arhitekturu te izradu vizualnog identiteta, ponuditelji imaju mogućnost prijave na oba zadatka ili samo na jedan. Riječ je povezanim zadacima koji će u konačnici imati ujednačene komunikacijske elemente brenda što podrazumijeva međusobnu suradnju i moguću prilagodbu idejnih rješenja ponuditelja ukoliko ne bude bio odabran isti ponuditelj za oba zadatka.

Natječaj je objavljen na službenim stranicama HTZ-a, rok za prijavu i predaju dokumentacije u predselekcijskom postupku je 13. ožujka 2023. do 12:00 sati, a prijave se šalju obavezno putem elektroničke pošte na adresu: brand.natjecaj@htz.hr i postupci.nabave@htz.hr.