fbpx
Turizam info

Impresia – novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela

U art’otelu Zagreb je prošli tjedan predstavljen novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela koja okuplja pomno birane i jedinstvene luksuzne hotele te suvremenom posjetitelju pruža posebna, autentična i domaća iskustva.

Udruga je inače aktivna od kraja 2018. godine te kroz intenzivan rad sa članicama provodi aktivnosti usmjerene razvoju turizma više vrijednosti i pozicioniranju hotela članica i Hrvatske na svjetskoj mapi luksuznih destinacija.

– Prateći globalne trendove za daljnje djelovanje kolekcije hotela koje okupljamo, nametnula se potreba osmišljavanja novog branda. Gosti i partneri sve više traže hotele koji pružaju autentična iskustva koja ističu lokalnu kulturu i ostavljaju snažan utisak mjesta u kojem borave, hotele sa snažnim karakterom, primjere održivosti, hotele koji potiču i razvoj lokalnih zajednica. Naša Udruga okuplja upravo takve hotele i ovi trendovi samo potvrđuju našu inicijalnu viziju zajedničkog djelovanja. Novi brand Impresia će još snažnije isticati posebnosti hotela naše kolekcije te dalje doprinositi promociji Hrvatske kao destinacije za luksuzna putovanja – izjavio je Nenad Nizić, predsjednik Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela i vlasnik hotela Vestibul Palace u Splitu.

Za brand, strategiju, ime, slogan te vizualni identitet nove kolekcije jedinstvenih hrvatskih hotela zaslužna je zagrebačka branding agencija Fabular, a novi članovi Udruge su Armerun Heritage Hotel & Residence, art’otel Zagreb, Emotheo Heritage Hotel i Grand Hotel Brioni, hoteli koji redom svaki na svoj poseban način ostavljaju snažni utisak i odišu lokalnom kulturom.

art’otel Zagreb & Emotheo Heritage Hotel
Armerun Heritage Hotel & Residence
Grand Hotel Brioni

Nenad Nizić, predsjednik Udruge podsjetio je da je u tijeku i projekt „Upoznajte naše priče – promocijom zanimanja i stručnim usavršavanjem do kvalitetnog kadra i održivog turizma u jedinstvenim luksuznim hotelima.
– Projekt „Upoznajte naše priče“ Udruga provodi uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta te je još do 10.2.2024. otvoren poziv učenicima završnih razreda osnovnih škola, srednjih škola te studentima poslovnih škola i fakulteta turističkog smjera za uključenje u projekt.

Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela okuplja hotele koji se redom nalaze na posebnim lokacijama, bile to tisućljetne jezgre slikovitih gradova pod zaštitom UNESCO-a, palače rimskih careva ili luksuzni plemenitaški dvorci nekadašnje trgovačke vlastele.

To su hoteli s četiri i pet zvjezdica, heritage hoteli visoke kategorije koji pružaju visoko personaliziranu uslugu i posebno gurmansko iskustvo, a članovi su: San Rocco Heritage Hotel (Brtonigla), Meneghetti Wine Hotel & Winery (Bale), Isabella Valamar Collection Island Resort (Poreč), Hotel Adriatic (Rovinj), Grand Hotel Brioni (Pula), Hotel, Restaurant & Bar Bevanda (Opatija), Bastion Heritage Hotel (Zadar), Armerun Heritage Hotel & Residence (Šibenik), Vestibul Palace (Split), briig boutique hotel (Split), Martinis Marchi Heritage Hotel (Maslinica, otok Šolta), Adriana Hvar Spa Hotel (Hvar, otok Hvar), Emotheo Heritage Hotel (Imotski), Lešić Dimitri Palace (Korčula, otok Korčula), Kazbek Boutique Hotel (Dubrovnik) i The Pucić Palace (Dubrovnik).