Turizam info

Kako se Marriott priprema osigurati siguran boravak za svoje goste

Marriott International je prije nekoliko dana predstavio protokole održavanja higijene kojima će svojim gostima jamčiti siguran boravak dok budu trajale posebne mjere zbog pandemije COVID-19. Njihov najveći iskorak jest što su redovni članovi hotelskih timova od sada sanitarni inženjeri i stručnjaci za zaraze

Ova hotelska kompanija koja upravlja sa 7 300 hotela u 134 zemlje okupila je poseban tim za novonastale okolnosti, koji je po prvi puta u povijesti kompanije uključio epidemiologe, virologe, znanstvenike, sanitarne inženjere koji su se pridružili upraviteljima hotela, voditeljima hotelskih operacija, hotelskim domaćicama te voditeljima wellnessa.

Kako je u svojoj izjavi napomenuo predsjednik Uprave Marriotta Arne Sorneson, ovo je novo vrijeme za turističku industriju u kojem hoteli trebaju puno učiti i vidjeti kako će se svemu tome prilagoditi.

Na tome tragu, Marriott se okreće podizanju standarda koji se odnose ne samo na razinu čistoće i održavanja, već i na nove norme ponašanja zaposlenika usmjerene na zdravlje i sigurnost gostiju.

DEZINFEKCIJA I SOCIJALNA DISTANCA
Osoblje će za čišćenje i dezinfekciju svih površina u hotelima koristiti isključivo elektrostatičke sprejeve tkz. bolničkog stupnja učinkovitosti, dakle najviše razine. Cilj je da se njima brzo i efikasno dezinficiraju i pripreme hotelske sobe, lobby, fitness dvorane, barovi, toaleti i druge javne površine.

Dodatno, kompanija je u fazi testiranja korištenja tehnologija na bazi ultraljubičastog svjetla kojima će dezinficirati ključeve ili kartice za goste, kao i zajedničke uređaje kojima se koriste zaposlenici.

U svakoj će se sobi nalaziti dezinfekcijske maramice za osobnu uporabu gosta, kao i punktovi za dezinfekciju ruku na više različitih mjesta u hotelu.

Također su izvršene brojne implementacije u smislu tehnologije, pa će gosti u većini Mariott-ovih hotela puno toga moći obavljati svojim pametnim telefonima, bez osobnog kontakta sa zaposlenicima: check-in, ulazak u sobu, narudžbu room-servicea i druge posebne narudžbe.

Suradnju sa stručnjacima čini se da odabiru u druge velike svjetske hotelske kompanije, čemu se pridružio i Hilton. Oni su kao svoje partnere odabrali jednu od najpoznatijih i najprestižnijih svjetskih klinika, Mayo clinic, i to za objekte kojima upravljaju u sjevernoj Americi.

Istraživanja koja su oba svjetski poznata lanca provela, pokazuju su da će gosti najviše vjerovati onim hotelima koji su za garanciju sigurnosti odabrali partnere koji dolaze iz zdravstvene i sanitarne prakse.