Turizam info

Nova kampanja HTP Korčule: Korčula – The island made of dreams

Cilj kampanje je u fokus staviti promoviranje destinacije i njezinih autentičnosti u ovim izazovnim vremenima kad su nam onemogućena putovanja, te na taj način ostati u kontaktu s dosadašnjim posjetiteljima, kao i privući nove posjetitelje da zajedno s nama sanjare, a onda posjete otok Korčulu – kada će to biti moguće uslijed COVID-19 epidemije. 

Glavni narativ komunikacije su snovi i sanjarenje: kroz kampanju, pozivaju se posjetitelji da trenutno sanjare o ljepotama otoka Korčule – koji se prezentiraju u kampanji, ali bitna je poruka da ćemo, nadamo se, uskoro svi zajedno moći ostvariti te snove, uz #StayHome, #DreamNow, #TravelLater koji se objedinjuju u #KorčulaTheIslandMadeOfDreams. 

U ovoj kampanji, promocija destinacije je imperativ, kao i sve što na njoj možemo doživjeti, sav experience koji nosimo sa sobom kući s odmora. Kampanja je u prvoj fazi planirana da se održava mjesec dana putem društvenih mreža te je namijenjena prvenstveno regionalnim gostima. 

Razrađena je na način da se ponedjeljkom objavljuju postovi vezani uz povijesne činjenice i bogatu kulturnu baštinu otoka Korčula pod nazivom: Dreams made of medieval heritage.

Srijedom će se predstavljati prirodne ljepote otoka pod nazivom: Dreams made of turquoise sea/Dreams made of sunlit beaches. Petkom je planirano objavljivati informacije o gastro i sportskim aktivnostima uz naziv objave Dreams made of unique experience/ Dreams made of joy and leisure. Putem Instagram priča nastojat će se poticati goste na objavljivanje materijala vezanih uz otok Korčulu uz #KorčulaTheIslandMadeOfDreams.