fbpx
Turizam info

Promocija održivog turizma kroz kampanju „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“

Nakon pozitivnih promotivnih rezultata ostvarenih tijekom prve dvije sezone kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, Hrvatska turistička zajednica je, zajedno s partnerima, odlučila treću sezonu kampanje posvetiti održivosti i održivim načinima putovanja pa od tuda i novi naziv kampanje „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“.

Aktivnosti u sklopu ove kampanje namijenjene domaćem tržištu provodit će se od sredine rujna do sredine studenoga, a cilj kampanje je promocija održivih destinacija i održivog načina putovanja.

Za potrebe kampanje izrađeno je osam tematskih video priloga gdje su istaknuti primjeri održivog turizma u Hrvatskoj, a prijedloge destinacija i lokacija dao je i sustav turističkih zajednica pritom vodeći računa o kriterijima i načelima održivosti kao što su optimalno korištenje resursa okoliša, očuvanje prirodne baštine i bio raznolikosti, poštivanje sociološke i kulturne autentičnosti zajednice, provođenje ekološko edukativnih akcija, uvođenje čišćih, jeftinijih i zdravijih oblika prijevoza i ostalo.

U sklopu video priloga obuhvaćene su destinacije i lokaliteti poput Hvara, Lastova, Like, Malog Lošinja, Međimurja, Istre, Središnje Hrvatske i Papuka. Osim promotivnog karaktera kreirani video materijali imaju i poučno edukativni dio obzirom na isticanje važnosti usklađenja turističkih putovanja i održivog pristupa turizmu. 

„Obišli smo Hrvatsku uzduž i poprijeko i pokušali smo provjeriti kako održivost funkcionira u praksi. Od pojedinaca preko velikih objekata i čitavih destinacija do javnih ustanova – svi su postali svjesni(ji) važnosti brige o okolišu oko nas. Iako je možda pet do dvanaest, još uvijek nije kasno i još uvijek možemo učiniti mnogo. Krenite s nama na put i saznajte kako!“, jedna je od poruka koje poručuje kampanja „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“.