Turizam info

Rezultati provedene kampanje s Expediom: najpopularniji Dubrovnik, Split, Hvar i Zagreb

Prema dobivenom izvješću o rezultatima digitalne kampanje koju je Hrvatska turistička zajednica provela na američkom tržištu u suradnji s Expediom, vodećom svjetskom platformom za putovanja, ostvaren je značajan porast direktnog bukinga, a najpopularnije destinacije su Dubrovnik, Split, Hvar i Zagreb

Zajednička kampanja pod nazivom „Croatia Unlocked“ provodila se od travnja do lipnja ove godine s ciljem povećanja vidljivosti, osnaživanja pozicije i promoviranja Hrvatske na američkom tržištu kao idealne cjelogodišnje destinacije Mediterana.

Expedia Group u svom portfelju uključuje neke od najpouzdanijih svjetskih brandova za putovanja kao što su Hotels.com, Trivago, Travelocity, Cheaptickets, HomeAway itd. Platforma ostvaruje preko 144 milijuna mjesečnih jedinstvenih posjeta, a na društvenim mrežama ima preko 7 milijuna pratitelja.

Primarni cilj kampanje bio je potaknuti interes američkih putnika za hrvatske destinacije, dok je direktni booking, postavljen kao dodatni cilj projekta, ostvario izvrsne rezultate. Naime, za vrijeme trajanja kampanje rezerviran je smještaj te su kupljene avio karte u vrijednosti od 3,2 milijuna američkih dolara.

Za vrijeme trajanja kampanje ukupno je realizirano 6.700 noćenja i to najviše u Dubrovniku, Splitu, Hvaru i Zagrebu, te je prodano 2.900 avionskih karata prema Hrvatskoj aviokompanija Croatia Airlines, American Airlines, Australian Airlines, British Airways, Lufthanse, Turkish Airlines, Air France, easyJet, itd.