Kako se održava u već tradicionalnom terminu krajem listopada kada većina hotelskih kuća, ugostitelja i turističkih djelatnika donosi planove za sljedeću turističku sezonu, sajam HoReCa Adria mnogima je u kalendare upisan kao prvi korak s kojim kreću u njezinu pripremu, no od ove godine sajam ima puno dobrih novosti.
– Veselimo se jer od ove godine radimo veliki kvalitativni iskorak u svim smjerovima. Nakon što je sajam HoReCa Adria devet godina bio u Opatiji u konceptu boutique sajma, postali smo limitirani prostorom. Kako je zaintereseranih izlagača iz godine u godinu sve više, cilj nam je stvoriti najveći profesionalni događaj namijenjen poduzetnicima u turizmu i ugostiteljstvu te će se od ove godine nadalje sajam održavati u Zagrebu, najavljuje direktor sajma HoReCa Adria, Adriano Požarić.
Sajam će se održati u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma, na više od 10 tisuća kvadrata. Novost je i da će se HoReCa Adria održavati svake dvije godine, kako bi posjetiteljima kontinuirano prezentirala najaktualnije i najnovije proizvode, usluge i trendove u opremanju, inovacijama i tehnologiji.
Bogat program tijekom sva tri dana sajma
Da bi se programom i ponudom još više približili turističkim profesionalcima, tijekom sva tri dana sajma: u četvrtak, 24., petak, 25. i subotu, 26. listopada u sklopu sajma bit će organizirano 40 predavanja, radionica i edukacija. Među keynote speakerima očekuju se eminentna imena iz europskog turističkog svijeta, s posebnim naglaskom na turizam više i najviše kategorije.
Teme radionica, predavanja i panela će biti konkretne: izazovi s kojima se sektor svakodnevno suočava, marketing i politika cijena, trendovi u gastronomiji, očekivanja gostiju, trendovi u piću i cocktalima, wellness trendovi i nove tehnologije, poslovanje kuća za odmor.
U suradnji s organizatorima Svjetskog prvenstva za pizzaiole, za ugostitelje je organiziran Croatia Open Pizza Cup, čiji će se pobjednik plasirati direktno na Svjetsko prvenstvo koje će se 2025. godine održati u Italiji. Osim Pizza Cupa, u završnoj su pripremi i natjecanja za bariste, barmene i hotelske domaćice.
HoReCa Adria sajam će svime ovime dodatno podignuti visok profesionalni nivo, te postati mjesto na kojem zaista počinje priprema nova sezone: kroz upoznavanje najnovijih tehnologija, proizvoda i alata, susret s predstavnicima preko 300 izlagača i partnera, ali i kroz stjecanje novih znanja, ideja i inspiracije kroz edukativno-konferencijski dio. Na sajmu se očekuje čitav turistički sektor, te je HoReCa Adria i prilika za susret s kolegama, razmjenu dojmova i iskustva kroz formalni i večernji, neformalni dio sajma.
Tlocrt sajma možete pogledati ovdje.
Sve novosti o sajmu, programu i popratnim događajima biti će objavljene na našim društvenim mrežama > Instagram, Facebook i LinkedIn, te na službenoj stranici sajma.