Glavni ciljevi kampanje „Experience Croatia…your memories are on us“, uključuju promociju hrvatskog turizma, destinacija i turističkih proizvoda, odnosno cilj je osnažiti prepoznatljivost Hrvatske u globalnim okvirima kroz dodatno jačanje pozicije naše zemlje kao sigurne i atraktivne cjelogodišnje destinacije.
Uzimajući u obzir bogatu hrvatsku turističku ponudu u kampanji su kao najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi posebno istaknuti predivna priroda, aktivni turizam, nautika, eno-gastronomija, kultura, itd.
Daljnja promocija hrvatske turističke ponude bit će najintenzivnija od ožujka do lipnja, odnosno do početka glavne sezone i to kroz isticanje točno određenih turističkih proizvoda od najvećeg interesa za svako pojedino tržište. U 2024. godini se očekuje nastavak pozitivnih turističkih trendova s posebnim naglaskom na razdoblja pred i posezone u kojima hrvatski turizam ima najveći prostor za daljnji održivi rast i razvoj.
Cilj je promocija Hrvatske kao idealne destinacije za odmor
Tržišta na kojima se provodi brend kampanja su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Velika Britanija, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Švedska, Slovačka i Švicarska. Promocija aktivnosti bit će realizirana kroz offline, online medije, tj. u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža te kanala na YouTubeu.
Podsjetimo, još u prosincu prošle godine HTZ je krenula s provedbom kampanje za rano bukiranje koja je prošli tjedan uspješno završena. Kampanja je bila aktivna na tržištima s kojih hrvatski turizam ostvaruje ponajviše turističkog prometa, odnosno u onim državama koje najbolje reagiraju kada je riječ o ranim rezervacijama, a to su Njemačka, Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska i Belgija.