fbpx
Turizam info

Hotel Bevanda prešao na Rentlio

Kažu da se aktualnim tržišnim promjenama najbrže prilagođavaju oni koji imaju povjerenje u tehnologiju. Ona danas pomaže da se standardne hotelske procedure odrade brže i kvalitetnije, a o tome donosimo iskustvo opatijskog hotela i restorana Bevanda

U srcu ovogodišnje ljetne sezone opatijski hotel Bevanda prešao je na cloud hotelski sustav Rentlio. Riječ je o hrvatskom softveru, kombinaciji property management sustava, rezervacijskog sustava i channel managera, koji omogućuje brzo i efikasno upravljanje rezervacijama te dostupnost podataka u svakom trenutku na različitim mobilnim uređajima. To na praktičan način zadovoljava potrebe modernih hotela i managera prodaje, a iskustvo hotela Bevanda prenijela nam je direktorica prodaje i marketinga, Dorotea Kuvačić.

– Za prelazak na novi sustav smo se odlučili iz dva razloga. Trebali smo platformu koja nam omogućuje informacije o stanju bookinga i kada nismo za računalom na recepciji, dakle stanje dostupno i na mobilnim uređajima. Također smo trebali i kvalitetan channel manager kojime bismo ažurno mogli pratiti prodaju i booking kroz različite kanale. Razmišljali smo o Rentliu kao mogućem rješenju i zbog koncepta, ali i zbog osigurane podrške – rekla je Dorotea.

Prije finalne odluke, u Bevandi su prošli testnu fazu. To podrazumijeva otvaranje profila i postavljanje korisničkog sučelja sa svim podacima hotela, gdje se kroz mjesec dana radi na platformi kako bi korisnik vidio odgovara li mu.

– To puno znači jer daje priliku da se zaista proba sve onako kako će realno i biti, a stručnjaci iz Rentlia su tu za podršku. Ono što je nama bilo odlučujuće je, osim standardne verzije sustava na stolnom računalu, mobilnost. Tako i kroz aplikaciju na mobitelu mogu pratiti zauzetost soba, potrošnju gosta, promjene na rezervacijama bilo da su one izmijenjene, realizirane ili otkazane. Efikasnija je kontrola naplate, informacije su sveobuhvatne što nam daje mogućnost za brzo donošenje odluka – rekla nam je Dorotea, te dodala kako veliku prednost predstavljaju i statistike, pa se tako može vidjeti zauzetost ukupno po objektu, po sobama i po specifičnim periodima, no kao najveću prednost Dorotea navodi channel manager.

– Sustav je odlično povezan sa svim ostalim platformama, od bookinga.coma, preko Expedije do ostalih kanala. Kalendar rezervacija se kroz Rentlio sustav ažurira automatski, pa ne dolazi do overbookinga. U slučaju da rezervacija nema, to vidimo na vrijeme pa imamo mogućnost djelovati. Za svaku rezervaciju stiže notifikacija, možemo pratiti kontinuitet što je bitna stavka. Velika je prednost i što smo ubrzali check-in. Podaci se unose u sustav skeniranjem dokumenta putem Rentlio mobilne aplikacije. Tako nema ručnog ukucavanja i mogućnosti pogreške, a sve je povezano i s eVisitorom, no najvažnije je da kada nekoliko gostiju dođe istovremeno, check in bude gotov za nekoliko minuta – kaže Dorotea, te zaključuje kako je sustav odlično rješenje ne samo za hotele, već i za svaki objekt koji ima više soba. U prvom redu je to zbog podrške koja je uvijek dostupna, činjenice da je intuitivan i user-friendly, ali i zbog optimalne cijene korištenja sustava.