U Vodicama je jučer 17. Kongres hrvatskog kampinga na kojem su predstavljeni izvrsni rezultati koje je ostvario kamping sektor te se raspravlja o sadašnjim i budućim izazovima hrvatskog kampinga.
Kamping turizam bilježi još jednu izvrsnu sezonu. U periodu od početka godine do 5. studenog 2023. kampovi su ostvarili gotovo 21,5 milijuna noćenja, što je porast broja noćenja u odnosu na rekordnu prošlu godinu, a sve je veći interes za kamping u kontinentalnoj Hrvatskoj koja bilježi rast od 3,2%. Ovi rezultati predstavljeni su na 17. Kongresu hrvatskog kampinga koji okuplja više od 370 predstavnika kamping sektora u hotelu Olympia u Vodicama, u organizaciji Kamping udruženja Hrvatske (KUH), a uz podršku Ministarstva turizma i sporta RH i Hrvatske turističke zajednice.

Ove izvrsne brojke rezultat su kontinuiranog ulaganja u kamping sektor, što su prepoznali i gosti. Najveći rast broja noćenja je ove godine ostvaren u dolascima iz Mađarske – 19% više turista, iz Poljske je pak stiglo 9 posto više turista, a slijede gosti iz Švicarske i domaći gosti s rastom od po šest posto u odnosu na 2022. godinu.
U drugom dijela dana održat će se drugi okrugli stol će se fokusirati na kamping tržišta Poljske i Češke kao tržišta budućnosti, a o njihovim specifičnostima govoriti će Malgorzata Kowalska (HTZ predstavništvo Poljska), Miodrag Mlačić (HTZ predstavništvo Češka), Ladislav Jary (CK Victoria, Češka) i Piotr Kozłowski (Camprest, Poljska).
Osim ovih tema, Uwe Frers iz ADAC-a će predstaviti novu klasifikaciju, cjenovne trendove i nova tržišta, biti će i riječi o značaju međunarodnih OTA kanala za poslovanje kampova te prilagodbi poslovanja klimatskim promjenama.

Završni dan, četvrtak 16. studenog, nudi inovativne teme izazova projektiranja fleksibilnih i inovativnih smještajnih rješenja, alatima za upravljanje rizicima uzrokovanim kimatskim promjenama, a jedna od tema biti će posvećena i radnoj snazi iz dalekih zemalja s naglaskom na to kako uspješno svladati kulturne razlike i društvene norme te uspješno pripremiti ekipu za predstojeću sezonu.

Dodijeljena su i priznanja za najinovativnije kampove u Hrvatskoj, te je Jadranka turizam d.o.o. nagrađen za koncept interaktivnog online bukinga, a Istra Premium Camping Resort za koncept dječje animacije u sklopu Histri Island Edutainment Parka. Lanterna Premium Camping Resort dobio je priznanje za inovativan koncept tematiziranog sanitarnog objekta Parenzana, a Polidor Camping Resort za koncept privatnih grijanih bazena s kupolama. Zaton Holiday Resort dobitnik je priznanja za polivalentni plažni objekt Ventula.
Trodnevni Kongres prati i bogata ponuda domaćih i inozemnih proizvođača glamping šatora i mobilnih kućica, te prateće opreme za kamping industriju, što sudionicima omogućuje uvid u najnovije tržišne trendove.