Krenula kampanja za promociju posezone na 14 europskih tržišta
20. kolovoza 2019. | Novosti
Aktivnosti u sklopu kampanje provode se putem offline i online komunikacijskih kanala, točnije putem televizije, printa, display oglašavanja, YouTube kanala te društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter.
Kampanja za promociju posezone posebno je usmjerena na aktivni i nautički turizam kao i na promociju eno-gastronomije te prirodnih i kulturnih sadržaja koji predstavljaju glavne motive dolaska turista u tom razdoblju. Svi ponuđeni sadržaji, kao i mediji putem kojih se isti oglašavaju, posebno su pripremani i detaljno planirani u skladu s potražnjom tržišta zemalja u kojima se emitiraju.
Inače, u dosadašnjem dijelu godine Hrvatska turistička zajednica provela je tri velike promotivne kampanje, jednu za promociju predsezone te dvije brand kampanje. Prva brand kampanja provodila se na pet emitivnih tržišta, druga brand kampanja na osamnaest tržišta, dok se promocija predsezone odvijala na ukupno dvanaest tržišta.