Novi, ljetni broj časopisa za profesionalce u turizmu
7. srpnja 2025. | Novi broj
Od vina koja odležavaju pod morem do hotela koji u fokus koncepta stavljaju zdravlje i wellness, od priče o skradinskom rižotu kao gastro adutu, do konkretnih pokazatelja da Hrvatska postaje ozbiljna aviodestinacija – ljetni broj Turizam Infa donosi teme koje potiču na drugačije razmišljanje o sezoni i onome što gosti traže.

U ljetnom broju pronađite:
Skradinski rižot – jelo kojem je vrijeme sastojak
Kuhanje i priprema traju danima, recept ne trpi kompromise, a okus ne podnosi prečace – skradinski rižot podsjetnik je da su tradicija i vrijeme još uvijek najjači aduti autentične gastronomske ponude. Ovaj prilog donosi i odgovor na pitanje zašto se pravi skradinski rižot može naći samo u ponudi restorana u Skradinu – i to samo ponekad.

Novi hoteli
Od zadarske obale do Raba, središta Zagreba i južne Istre, ovu sezonu obilježava otvaranje nekoliko novih hotela koji ne samo da proširuju ponudu, već oblikuju ambiciju hrvatskog turizma prema višem standardu i većoj raznolikosti, a iza investicija stoje vrlo različite strategije brendiranja, pozicioniranja i ciljanih tržišta.

Charmat etikete koje osvježavaju sezonu
Charmat, odnosno Martinotti metoda, stvara pjenušce koji sve češće nalaze put do vinskih lista i ljetnih terasa. Donosimo priču o talijanskom izumu koji je promijenio vinski svijet i degustaciju devet etiketa koje vrijedi imati u ponudi.

Za sezonu na otvorenom
Tijekom sezone, terasa postaje produljeni prostor doživljaja u turističkim objektima. U rubrici “Izlog” donosimo rješenja za opremanje vanjskih zona s različitim proizvodima, cijenama i dizajnom dostupnim kod hrvatskih dobavljača.

Novi koncepti: SIRO Boka Place
U svijetu gdje wellness postaje nova valuta luksuza, SIRO Boka Place postavlja operativni model hotela koji zdravlje, regeneraciju i osobni pristup postavlja u centar koncepta i ponude – od uređenja sobe do gastronomije i pratećih sadržaja.

Uz puno drugih tema:
- Vina iz dubina – odležavanje vina na morskom dnu
- Hotelijeri koji su izmislilli hotelske brendove
- Što gosti iz različitih tržišta zaista očekuju kao nagradu za vjernost
- Jednokratna biorazgradiva ambalaža
- Postaje li Hrvatska aviodestinacija
- Japan i overtourism – što možemo naučiti