Turizam info

Self service check-in & naplata u hotelu

Istra Tech je predstavio tri nova rješenja za hotelsko poslovanje, koja će osim povećanja efikasnosti olakšati pridržavanje mjera tijekom aktualne situacije s koronavirusom. Sva tri rješenja se baziraju na smanjenju neposrednog kontakta između gosta i osoblja, tako da se gostu daje mogućnost samostalnog check- ina, naručivanja u objektu i plaćanja usluge boravka.

Uz pomoć MISH Self Check-ina gost može odraditi check-in putem svog mobilnog uređaja ili posebnih kioska u smještajnom objektu, što osim načina pridržavanja mjera predstavlja i veliku uštedu vremena zaposlenika.

Istra Tech je razvio i MISH POS Self-ordering koji omogućuje gostima da putem mobilnog uređaja naručuju hranu i piće do bilo koje lokacije unutar objekta – sobe, apartmana, mobilne kućice, ležaljke na plaži, lobija i drugih. Gosti tako mogu dobiti kvalitetnije informacije o ponudi, imaju veći komoditet i manje čekaju na isporuku.

Na kraju boravka, uz MISH REC Self-payment gost može uplatiti uslugu boravka bez potrebe dolaska na recepciju. Sva tri rješenja postoje kao dodatni moduli softvera MISH, inače dobro poznatog hrvatskim hotelijerima i ugostiteljima, a koji je namijenjen kompletnom vođenju hotelskih i ugostiteljskih operacija. istratech.hr