Započele promotivne kampanje za posezonu
29. kolovoza 2023. | Uncategorized
Glavni ljetni dio turističke godine bliži se svome kraju, a s ciljem zadržavanja pozitivnih trendova u ostatku godine Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju za posezonu „Experience Croatia… your memories are on us!“.
Riječ je o kampanji koja se od kraja kolovoza pa do kraja listopada provodi na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Francuske i Švedske, a u središtu promocije su nautika, prirodne ljepote, eno-gastronomija, aktivni i kulturni turizam.

Također, Hrvatska turistička zajednica je na društvenim mrežama Facebook-a i Instagrama pokrenula kampanju „The Great Croatian Road Trip“, koja za cilj ima pozicioniranje Hrvatske kao održive i prometno lako dostupne destinacije, odnosno kao destinacije pune skrivenih dragulja, očuvane prirode i bogatstva različitosti uz lokalne prometnice.
Aktivnosti se provode na 14 europskih tržišta na kojima će biti istaknuti i prijedlozi putovanja, a sve kako bi naši auto gosti na najbolji način mogli upoznati krajolik, kulturne znamenitosti i prirodno bogatstvo naše zemlje. Želja je promovirati putovanja izvan glavnih ljetnih mjeseci, isticati pristupačnost i kvalitetu ponude, a dodatno će se ljubitelje putovanja poticati na sporije, kvalitetnije i detaljnije upoznavanje s cjelokupnom ponudom hrvatskih destinacija.