Turizam u digitalnom dobu: virtualne šetnje sve popularnije među mlađim gostima

11. ožujka 2025.  |  Novosti

Tvrtka 360Pano, specijalizirana je za izradu profesionalnih virtualnih tura za hotele pod brandom PanoInsight, a njihove usluge uključuju vrhunsku fotografiju od 360°, integraciju s Google Street Viewom i web stranicama, pa čak i napredno 3D modeliranje objekata pomoću drona.

Osim što su virtualne ture prilagođene za Facebook i druge digitalne platforme, osiguravaju i veću vidljivost na internetu, što gostima olakšava donošenje odluke o rezervaciji.

Kod snimanja je naglasak na realizmu – boje, svjetlost i detalji su prilagođeni stvarnom dojmu, tako da se već pri prvom pogledu na fotografiju stvara osjećaj prisutnosti u samoj prostoriji. Stručnjaci iz PanoInsight u radu koriste profesionalne digitalne fotoaparate i specijalizirane fish-eye leće, što jamči kvalitetu slike i precizan prikaz prostora.

Gost uz pomoć jednostavne navigacije može “šetati” unutarnjim i vanjskim prostorom objekta

Virtualne šetnje nisu korisne samo za smještajne objekte poput hotela, kuća za odmor, kampova i restorana, već postaju sve popularnije i u kongresnom te poslovnom turizmu.

Hoteli ih sve češće koriste kako bi organizatorima omogućili detaljan pregled konferencijskih dvorana i poslovnih prostora, a zahvaljujući tim alatima, organizatori mogu steći bolji dojam o prostoru bez potrebe za fizičkim dolaskom na lokaciju.

S obzirom na to da gosti danas traže sve više informacija prije putovanja, virtualne ture su jednostavan, ali učinkovit način da se smještajni objekti istaknu i ostanu korak ispred konkurencije.

Više informacija, kao i primjeri virtualnih tura brenda PanoInsight izrađenih za hotele, dostupni su na panoinsight.eu.